Slovník pojmů

Váš předchozí marketingový konzultant nebo agentura na Vás sypala hromadu zkratek a cizích slov a vlastně jste nevěděli o čem mluví? To se Vám u mě nestane.

PPC
Platba za kliknutí (Pay Per Click) Za reklamu platíte jen pokud potencionální zákazník klikne na reklamu.

SEO
Optimalizace pro vyhledávače (Search Engine Optimization) Metoda, která mí cíl dostat stránku na první pozice ve vyhledání. Ovlivňuje ji celá řada okolností. Např. správně pojmenované stránky, unikátní popisy, odkazování z jiných stránek a mnoho dalšího.

Remarketing (retargeting)
Určitě to znáte. Přijdete na nějaký web, prohlížíte si produkty nebo cokoliv jiného. Zavřete to a jdete spát. A najednou, další dny pořád všude na internetu vidíte prohlížené produkty. Tak přesně to je ramarketing. Jedná se o velice efektivní typ reklamy. Remarketing se může zobrazovat na Googlu, Seznamu, Facebooku a Intagramu. 

Google Ads
Reklamní systém od společnosti Google. Tady budu trávit hodně času, když rozjedeme spolupráci.

Google Analytics
Systém od Googlu, který sleduje chování zákazníků na Vašem webu. Bývá daleko přesnější než různé statistiky, které jsou zabudované u různých webů. Díky Google Analytics Vám můžu dávat každý měsíc přesné reporty. Lze vyhodnotit opravdu téměř vše. 

Google Merchant Center
Zde jsou nahrané všechny Vaše produkty, které se zobrazují v reklamách.

Sklik
Reklamní systém od Seznamu.